IT support medewerker Nike - night shift

Functie

Als helpdesk technieker of “Deskside Technician” sta je in voor technische ondersteuning op verschillende manieren; aan het bureau van de eindgebruiker, “remote” vanop het ITdepartement of vanuit de Performance Bar waar je gebruikers face-to-face zal ondersteunen. Deze rol is fulltime gebaseerd in het Europese logistieke centrum van Nike in Laakdal, België.

Een greep uit het takenpakket

o Field service oplossingen bieden op basis van de vereisten van het incident

o Real time ondersteuning bieden aan de Nike Performance Bar

o Op een efficiënte manier vragen oplossen van gebruikers die naar je bureau toestappen

o Een hardware- of softwareprobleem vanop afstand diagnosticeren

o De middelen bepalen die nodig zijn om het probleem op te lossen en de oproep indien nodig bijsturen (onderhoud ter plaatse, gespecialiseerde technicus, ...)

o De gebruiker begeleiden bij het oplossen van problemen of van op afstand de controle nemen over het systeem

o Ondersteunen van

Windows en Apple OS / X-apparaten. iOS-, Android- en Windows-s iPads en Windows-tablets Hardware-randapparatuur Microsoft Office Suites (//) op Windows en Mac AV / VC- en netwerkapparatuur Kant-en-klare en op maat gemaakte softwaretoepassingen Jouw profiel

o Minimaal jaar ervaring in Deskside-ondersteuning (onsite, hands on) of jaar ervaring in Service Desk / ondersteuning op afstand

o Uitstekende mondelinge en schrifjke communicatievaardigheden in het Nederlands, Engels is een plus

o We zoeken ook mensen die op flexibele basis dagdiensten of nachtdiensten zouden willen werken (Vroege shift h-h, Late shift h-h, en in rotatie oproepbaar/on call nachtdienst u-u of weekend nachtdiensten h-h)

o Je bezit de volgende softskills klantgericht, teamspeler en proactief

o Apple kennis is een meerwaarde

De gebruiker begeleiden bij het oplossen van problemen of van op afstand de controle nemen over het systeem Een netwerk van informatica- of bureauticamateriaal bekabelen Oude versies van informatica- of bureauticasystemen implementeren (tijdelijke oplossing) De middelen bepalen die nodig zijn om het probleem op te lossen en de oproep indien nodig bijsturen (onderhoud ter plaatse, gespecialiseerde technicus, ...) De opvolggegevens van interventies registreren en de informatie doorgeven aan de betrokken dienst Defecte componenten of stukken vervangen of hersen Onderdelen van informatica- of bureautica-uitrusting assembleren of integreren De werkpost configureren aan de behoeften van de gebruiker en functietests uitvoeren Informatica-uitrusting demonteren en de onderdelen sorteren met het oog op hergebruik of recyclage Een hardware- of softwareprobleem vanop afstand diagnosticeren Het materiaal en de uitrusting schoonmaken en insen Kosten en hersingstermijnen inschatten en een kostenraming voor de interventie opmaken De tussenkomsten bepalen op basis van informatie van de helpdesk, de hotline en informatiedossiers Aanbod

Kom je bij ons aan boord, dan mag je rekenen op een competitief loon aangevuld met een bedrijfswagen, mogelijkheid tot het volgen van opleidingen, maaltijdcheques, ecocheques, vakantiedagen, ADV-dagen en anciënniteitsdagen, een groeps- en hospitalisatieverzekering.

Solliciteren

Mandziuk
+

 


IT support medewerker Nike - night shift
2024-05-06 - 2024-05-16

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: LAAKDAL
Nikelaan 1
Land: België
Postal Code: 2430
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share